söndag 16 augusti 2009

Lördagen..

Fast nu har klockan hunnit bli så mycket att det har hunnit bli Söndag.
Men Lördagen fördrevs med projektet, bakning, var till grannen Pia å fick mig en matta. Kommer bli snyggt det där.

Middagen var vi bjudna på hos familjen Carlsson, gott värre å trevligt. Jag hade med mig kolaspäckade chokladmuffins som jag hade testat att baka på morgonen. Å dom gick hem.

Jag å Maria avslutade kvällen med en bio i stan, vi såg Johan Falk. Bra film, spännande från början till slut. Det enda jobbiga var att det var drygt för kroppen att sitta stilla i 2 timmar. Det gör ont i knäna å jag vet inte hur jag ska sitta mm. Har intagit alvedon å ipren så nu ska det bli sängen för mig Ska bli skönt att sova. Fick mig sovmorgon i morse =)
Vaknade 9,41 av att jag fick ett sms under huvudkudden. Så då blev det morgon för mig.

Å nu blir det natt för mig.

*kram*

Inga kommentarer: