onsdag 5 augusti 2009

Städa städa..

på en Onsdag, för det tycker jag är kul *trallar vidare*
Jag har varit effektiv idag på eftermiddagen.
Förmiddagen var inte så effektiv, mest ont i skallen. Fortfarande den där konstiga huvudvärken, tror det har med vädret att göra.

Men nu i kväll efter jag orkade mig ut på promenad med Grannen Johanna så har jag fortsatt att städa i tvättstugan, å vips så blev den stor igen =)

Så till veckan blir det nog att köra iväg ett par säckar med skräp till soptippen. Riktigt skönt att försöka rensa så gott man kan innan vintern, man samlar på sig tillräckligt med skrot ändå.

För övrigt är det 58 dagar kvar tills jag å Maria lämnar denna stad för en helg i storstan. Ska bli så kul, äta gott, shoppa, surra, se på trevligheter å bara vara Evelina för en helg.
Klart man kommer sakna barnen å Danne oxå, men det är ju bara en helg. Få ladda batterierna inför i höst som Jeanette sa. Å det är ju så sant så. Få lite ny energi.

Nu ska jag krypa ner i sängen, ska vara på Af kl 10,00 i morgon.

Natti Natti.

*Kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Oj! Är det inte fler dagar än så kvar? :o Härligt!

När du är klar med städningen hemma kan du få komma och fortsätta här ;) Här finns många ställen att röja på :p Skrotsamlare är just vad människan är...

Lycka till på AF.

KRAM!