onsdag 19 augusti 2009

Gallan..

Vaknade i natt av att jag hade gallstensanfall, om än det var ett litet ett. Hade svårt att ligga stilla då det gör så där ont, så det var upp å ta tabletter å vandra runt lite. Så ni kan ju gissa om jag var nå trött i morse då jag vaknade :S Ville inte alls stiga upp.

Förmiddagen flöt på rätt lugnt, Jag å Tindra plockade äpplen hos grannen så vi gjorde en god äppelpaj.
Clara å hennes pappa Andreas hade kommit förbi ner, så små brudarna lekte lite å så fick dom fika dom med.
Gott värre med äppelpaj, bara det att jag känner av gallan nu med, var kanske inte så smart att äta äpplen. Men men, kan ju inte alltid vara så klok å vis. *skratt*

På eftermiddagen packade vi in oss i bilen å styrde mot Boliden, lika trevligt som vanligt hos Anneli, Lelle, Andreas å Amanda. Å god mat fick vi oss oxå =)
Hade en sådan tur att jag fick med mig hem 2 säckar med kläder, så nu har jag sorterat upp å ska tvätta ett par maskiner. Tackar så super mycket Anneli!!!

I morgon på morgonen måste jag ta mig ut på en promenad, blev ingen idag. Så i morgon är det jag som drar mig runt, frågan är väll egentligen bara när jag ska hinna med det, får klämma in det på något vis.

Ska ta å sätta mig i soffan å se hur länge ryggen pallar med, måste nog ta något för gallan oxå innan det blir sängen för mig.

*kram*

Inga kommentarer: