fredag 14 augusti 2009

Började dagen..

kl 6,30 av att Tindra tyckte att vi hade sovit klart. Tyckte inte riktigt jag som var super trött efter att knappt ha kunnat sova i natt. Har vaknat av att jag har flyttat på fötterna. Så jag trippade runt på tå här i morse. Vid 9 tiden så följde jag Ingemar till stan för att handla lite, mjölk å bröd kan man ju inte vara utan.
Snabba som vi är då vi åker iväg så var vi tillbaka hemma på gården innan 10. Så det tog inte ens 1 timme för oss. Det är bra det.

Clara med föräldrar kom förbi på förmiddagen en stund. Å som vanligt så hann Tindra med att bråka med Clara, denna tös alltså.

Jag satte Tindra i vagnen å gick en promenad på dagen, kändes i fötterna. Men ska jag inte ens kunna röra på mig så kommer jag att bli galen, mer än vanligt då :P
Tindra somnade å sov 1 timme, det var bra det.
Tog en dusch å gjorde mig klar för att gå på bort på middag, vi hade ju turen att bli bjudna på käk i dag. Måste vara våran lyckohelg detta. Hihi.

Så vi har just kommit hem efter en mycket trevlig kväll med både god mat å trevligt prat.
Gissa om vi hade trötta barn, rätt lagom vill jag lova. Men dom somnade på 2 röda. Hoppas dom behagar att ta en liten sovmorgon i morgon, jag skulle verkligen behöva det.
I morgon ska vi till familjen Carlsson, jag ska stå för efterrätt, ska testa något nytt i morgon. Så får vi se vad betyget för det blir.
Sen ska jag å Maria gå på bio på kvällen, istället för att gå på Karnevalen i Kurjan. Men ack så trevligt att få krypa ner i biostolen å se nått bra.

Natti natti på er alla.

*kram*

Inga kommentarer: