söndag 9 augusti 2009

Peppar peppar..

ta i trä, eller svälja hela vitpeppar. Än så länge är det bara jag i huset som inte har fått magsjukan. Å jag vill gärna slippa den om jag kan å får.

Nått annat jag gärna oxå kan slippa är huvudvärken, men förhoppningsvis då det inte är lika varmt ute igen. Idag har det varit grymt varmt ute, riktigt jobbigt. Gick promenaden i morse i denna värme, svettade nog bort halva jag skulle jag tro. Men skulle gå förbi graven för att se till den å se om stenen hade fått ligga kvar. Å det hade den.

har klippt halva gräsmattan, sen började det blixtra å åska så jag tyckte det kändes lite obehagligt å vara ute å skjuta runt på gräsklipparen då.
Tanken var att jag skulle lägga mig ute i poolen en stund oxå å bara flyta omkring på en madrass, men det blev det inget av heller. Får hoppas att det går bättre någon annan dag.

Annars då, ja jag längtar till Oktober nu, men med denna takt på veckorna så smäller det bara till.
Ska bli sjukt skoj. =)

Nu tror jag det blir en liten stund i soffan med ett korsord, sen blir det till att sova för min del. Hoppas på att få sova som en ostörd prinsessa i natt, hihi.
Sov så gott på er.

*kram*

Inga kommentarer: