torsdag 27 augusti 2009

Bortglömd..

Ringde i morse (efter påminning av min mamma) till Vårdcentralen.
Där får man knappa in lite siffror å så får man en tid då dom ringer upp. Så då dom ringer upp så frågade jag varför jag inte fått någon tid till läkaren ännu, å då kom det fram att jag inte var uppsatt på någon väntelista. Men efter ett par timmar ringde sköterskan tillbaka, så till veckan ska jag få komma till läkaren. Jag hoppas att det blir ett bra läkarbesök å att jag kan få hjälp, nått att ta då det är som värst.

Idag så har jag försökt ta det lugnt en stund, kröp upp i soffan med korsordstidningen å bara mös. Sen bjöd Ove på lunch, gott gott.

Nu ligger barnen i sina sängar, lillgumman sover å pojkarna är på gång att somna.
Dom stora killarna i hushållet, alltså svärfar å Danne är å meckar med svärfars bil.
Så jag ska sätta mig i soffan igen å bara lösa korsord å ta det lugnt. Fortfarande så är rösten inte vad den borde vara. Men snart så ska den väl ändå vara tillbaka i full styrka. *skratt*

Ha en trevlig kväll.
*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Det var på tiden att du fick en tid! Håller tummarna att det går bra och att du får den hjälp du behöver.

Ha det bra!

KRAM!