söndag 30 augusti 2009

Söndag..

Ojoj vilken dag, mer än så tänker jag inte skriva om just det.

I morse åkte Ove hem, så nu vart det tomt i huset. Trevligt då han är här å hälsar på, barnen tycker det är kul, fast Tindra var lite smårädd för han. Men det kanske släpper till nästa gång hon träffar han. Det återstår att se.

Fick med mig Maria ut på en promenad, så nu sitter jag här å ryggen värker, ögonen svider å det retar fortfarande i halsen bara jag andas. Inte alls nå kul =(

Till veckan jobbar Danne eftermiddag, så i morgon kväll då barnen är lagda så ska jag försöka pyssla lite. Hoppas att det är en "bra" dag för det.
Det blir till att klippa å klistra i ett album till, ett speciellt ett. Måste bara inhandla nått fint papper som jag kan skriva ut på. Tänkte skriva ihop nått på datorn å sätta in i det speciella albumet, måste bara hitta ett ljuslila papper först. Så jag ska försöka ta mig till Bokia i morgon å fixa det.

Å så ska jag försöka få i tag på min coach på Arbetsförmedlingen, om hon inte ringer upp mig i morgon så.

, nu ska jag värma vetekudden å sen bädda ner mig i sängen.

God natt på er gott folk.

*kram*

Inga kommentarer: