lördag 1 augusti 2009

100 år..

Efter denna kvällens skratt så kommer jag leva i minst 100 år till. Jag har träningsvärk i magen, å käkarna med.
Våra goa grannar Johanna, Andreas å Clara har varit här.
Barnen har lekt på mycket bra, tiden bara flyger fram då man har trevligt. Å vi har ätit så gott så, hemmagjord pizza stod grannarna för, vi höll bara till här.
Å jag som alltid sagt att jag inte äter musslor, man måste ju smaka i allafall, å det gick ner.
Till efterrätt gjorde jag cocosrulltårta med grädde, hallon å jordgubbar.
Den försvann även den.

barnen har varit uppe riktigt länge i kväll, så jag hoppas verkligen på sovmorgon i morgon. Vill i allafall inte att dom ska vakna vid 07, för då har jag barn som absolut inte har sovit klart.

Jag är så jädra trött så jag får inte ens till detta inlägget, glömmer bort vad jag ska skriva å svamlar bort det viktiga i det hela.
Men summan av dagen är= TOPPEN!!
Vi tackar för en supertrevlig kväll. Vi har verkligen trevligt i ert sällskap.

Promenaden i morse vart BLÖT, å inte alls så lång. Vi hann nog bara gå ett par hundra metrar så började det spöregna, så vi vände hemåt å jag ilade in till Ingemar å sökte lite skydd för regnet en stund.
Så vi får hoppas på bättre tur nästa gång.

Natti natti.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Det var supertrevligt och en repris på det gör vi gärna =)
Vi fick sovmorgon till 8.30, det har inte hänt på evigheter så vi är glada...

Ha en skön dag!
*kram*