fredag 7 augusti 2009

Mysigt..

Nu på kvällen då det är lugnt i huset, det börjar bli mörkt ute då är det rätt mysigt att bara varva ner antingen vid datorn å kika lite, eller så i soffan med en korsordstidning.

Danne har varit duktig idag å kämpat ute på gården, så nu är våran infart fin igen =)
Barnen har hjälpt till att skotta av grus från släpen dom med, är det det som kallas barnarbete eller?! :P
Nädå, dom har haft roligt å "jobbat" i sin egen lilla takt med den lilla skottkärran.

Jag var helt knäckt efter promenaden nu i kväll, den tog verkligen ut mig i denna värme.
Gissa om det var skönt med en lååååång dusch å bara sätta sig å slappa nu efteråt.

Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva, men har då lämnat en rad efter mig idag. Så då vet ni att jag lever ;)

Ska ta å dra mig mot sängen, skulle inte skada med lite sömn. Men först blir det en vända förbi köket å svälja ner lite medicin.
I morgon är det Lördag, det innebär att vi blir ett gäng här i morgon som ska äta gott å surra en massa tillsammans.

Natti på er.
*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Näe, Clara säger att du inte får det ;) Du får sova i mamma och pappas säng *S* säger hon nu när hon står brevid.
Hare gott!