torsdag 6 augusti 2009

Blääää..

Idag är det en dålig dag, jag har ont överallt. Å humöret hänger tyvärr med där.
Det är så mycket jag vill, men vet inte ens om jag ska orka.
Jag har ett projekt jag vill göra, vi får se om det blir av. Om å när det blir av så kommer det betyda en MASSA för mig.
För andra kanske det bara är några ord, men för mig så är det så mycket mer än så.

Var på Af i morse, å det gick rätt bra. Hoppas jag kommer med i det hon anmält mig till. Då får jag testa mig fram lite.

Maria och barnen har varit här å lekt å badat på dagen. Sen kom David och barnen så vi gjorde grillat till middag.

Istället för kvälls promenaden i kväll så var jag å Maria upp till stan å handlade inför Lördag, vi ska nämligen äta kräftor ihop då. Så det hoppas jag ska bli trevligt, mysigt å gott.
Å framför allt så hoppas jag på att slippa denna värken jag har haft idag. Just nu skulle jag kunna krypa ur mitt eget skinn. Då är det illa, eller så är det jag som bara är sjåpig :S

gott folk, Natti Natti på er.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Tänka bara komma förbi med en kram och hoppas att det känns bättre i dag än igår. Vet hur det är med humöret då man har ont...inte kul alls...

KRAM!

Johanna sa...

Inte är du då sjåpig inte det får du inte tro!!!
Hoppas du har det bättre idag!
*kram*