onsdag 12 augusti 2009

Har börjat..

med mitt projekt nu, tar lite i taget.
Jag är ju lite så där skadad att jag inte kan sitta ner å ta det lugnt, har en boll i luften hela tiden. Men det är nog för att skjuta på nått framåt, hur smart det nu är lämnar vi osagt.

Jag tog en promenad i morse med Tindra i vagnen, märktes på flåset att kroppen nog ville ha lite vila i stället. Jag tog mig runt men det tog lite längre tid än vad det brukar ta då jag å Maria går.
Den dagen då mitt projekt är klart får ni se bilder, men tills dess får ni allt vänta.

Då var det bara 51 dagar kvar tills jag lämnar boet för en helg ;)
Oj vad vi ska passa på att njuta av sovmorgon, god frukost, god mat, trevlig underhållning å så shopping så klart.
Men andra ord, en trevlig tjejhelg i storstan.

Natti mina vänner, å ovänner. Haha

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Ska bli spännande att se hur det blir då det är färdigt.

KRAM!