tisdag 25 augusti 2009

Ännu värre..

Idag är det ännu värre med rösten, har fått talförbud av Jack. Han blir super arg på mig om jag pratar. Söt killen våran.
Han har ju blivit så stor av att ha börjat på skolan, känns skumt att köra han dit på morgonen.
Idag har Tinda å Casper varit på dagis. Kändes rätt bra i mitt hjärta då jag hörde att det har börjat en till kille där nu, i hans ålder, så nu är han inte ensam. *pustar ut*
Fröknarna sa att dom hade lekt idag som om dom hade känt varandra redan från tidig ålder. Kändes så skönt, så han var så glad att han hade fått en kompis att leka killlekar med, leka med motorcyklar å sånt. Fast visst, han är inte bangen att leka med tjejer, tvärt om.
Våra 2 söner är riktiga tjejtjusare, hihi.

Har försökt städa undan lite ute på gården i kväll, vi har börjat packa ihop poolen å rengjort den i å under. Vilket slav göra :P

, om man ska sova snart. Har inte riktigt kommit in i det här med att ställa väckarklockan för att få oss iväg i tid med Jack till skolan.
Men snart så, då vaknar vi nog alla innan den hinner ringa.

Finns det nått värre än RETHOSTA!?!?!?!

Natti Natti.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Näe det finns det inte, fråga Andreas. Jag hade det i 9 månader när jag väntade Clara ;) Hoppas du slipper ha de så länge...

Hoppas ni får en skön dag!