lördag 22 augusti 2009

Däckade..

på soffan igår kväll. vad annars. Orkade inte ens se filmen vi hyrde, så den måste jag se klart nu på morgonen.

Annars då, dagen (Fredag) var bra, vi åkte upp till stan på morgonen så att Jack skulle få sig nya byxor nu innan det är dags för skolstart (6-års). Hittade 2 par, å jag sprang över ett fynd till mig själv, en ögonskugga å så ett par byxor till Danne. Sen fick barnen en liten grej var.

Hem å Tindra somnade på soffan, febrig å slö.
Jag fick ett sms av grannen Pia, så jag hamnade där å surrade en stund, eller ja nån timma.
Sen skynda sig hem å börja stöka med maten, vi skulle ha gäster. Jeanette å Jocke med barnen kom hit.

Å kors i taket, lite stolt över mig själv. Men jag har för första gången i mitt liv använt Saftmajan å gjort min egen saft!! Det ni, haha. Skulle bara ha gjort det lite tidigare. Det kunde ju inte bli lättare. *skämmas*

Vi hade en trevlig kväll med grillat, äppelpaj, å så en massa surr å barnen lekte.
Men då vi skulle se Wallanders Tjuven så somnade jag som sagt, då tog batterierna slut.

*kram

Inga kommentarer: