torsdag 20 augusti 2009

Som ny!!

Var bara lagomt nervös då jag åkte in till stan idag på dagen. Spänd på hur både håret å make up:en skulle bli. Å vad stylisten skulle ha hittat för kläder å skor.
Började med att gå in till Maja på Make up store, hon kikade lite vad det skulle sminkas i för toner.
Sen träffa stylisten å byta kläder. Nervös så jag skakade gick vi ner å satte oss på scenen, det var där vi skulle sminkas å stylas i håret. Framför oss stod en "före bild". Kan säga att jag inte är lik mig själv för 5 öre nu, haha.
Satt där å blev ompysslad i både håret å sen sminkad. Taaadaa, så fick vi ta av oss caparna å visa vad vi hade för kläder på oss.
Hade inte en susning själv om hur jag såg ut i varken håret eller ansiktet. Men blev glatt överraskad då jag hittade en spegel å kikade. Känner mig riktigt fin å nöjd.
Så temat "rockigt" blev det verkligen.
Så ett stort TACK till Maja som frågade om jag ville vara med.
Sen ett tack till Katarina på Hufvudsaken som fixade mitt hår med både klippning, färgning å styling.
Å så tack till Maja igen som la en sådan snygg make.




*kram*

4 kommentarer:

Anneli sa...

Vilken skillnad!!! Helt otroligt vad läckert =) Förstår att du var nöjd!!! KRAM

Johanna sa...

Wow vilken snygging ;) Skitsnyggt!

tina sa...

Coolt!!

Trollmamma sa...

Vilken babe alltså! Skit snyggt!

Kram!