torsdag 23 april 2009

Våren..


har kommit även till denna plats av Sverige, det ni. ;)
Idag har jag varit lite effektiv, varit med Jack på vårdcentralen, lämnat barnen på dagis, handlat inför helgen, tagit bort snö å is från altanen å så har jag slitit fram cykeln!! :O
Jag har tagit årets första cykeltur, så nu kommer jag snart få panzarrumpa å benmuskler utan bara tusan, ja en annan armmuskel eller två kanske dyker upp oxå, man ska ju styra cykeln oxå.
Men hur som haver, trampade promenaden runt, klev av cykeln å hade ben som kokt spagetti. Helt sladdriga å ville inte riktigt bära mig.
Men nu är jag laddad inför kvällens promenad.
Tror att jag ska göra ett ryck å städa undan ute på altanen oxå så att man kan börja sitta där ute på dagarna, varmt å skönt då det är inglasat.
Nu ska jag bläddra igenom reklamhögen, sen bär det av å hämta hem juvelerna igen.
Å du Maria, tack för att jag är Pannkakan i ditt liv, det är stort det ska ni veta.
;)
på återseende.
*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Hihi...min pannkaka ;)

Mia sa...

Jag utmanar dej på min blogg