onsdag 29 april 2009

Lider mot...

sitt slut. Så var även denna dagen snart slut, å bara några dagar kvar på denna veckan.

Idag har vi varit ute jag å barnen, jag promenerade med Tindra i vagnen å pojkarna cyklade.
På väg tillbaka igen så gick vi förbi Moffe å sa hej, hälsade lite på Tiger å så hem. Ingemar var inte hemma just då, skulle kolla tidningen om dagens erbjudanden på stan, men det gick dåligt då. Så vi gick hem å städade lite å pojkarna var ute på gården å lekte.
Sen gick vi tillbaka, å då var han hemma. Jag bläddrade i tidningen, Tindra busade med Ingemar å pojkarna gick iväg till "moffes lekpark" som vi säger.
Då dom kom tillbaka så gick vi hemåt, dags för att börja fundera på middagen då.

Då Danne kom hem från jobbet så var maten klar, vi satt ute på altanen å åt idag, det gillade barnen. Sen stöka bort å duscha Tindra.
Sen bar det iväg å hämta upp Maria å åka till stan, det var ju kvällsöppet till kl 21,00 ikväll. Så där gjorde jag några fynd. =) Så kul så.
Då jag å Maria var klar på stan så åkte vi upp till Solbacken på Maxi å handlade mat. Så när det laddat i både skafferiet, kylen å frysen.
Då jag släppte av Maria så åkte jag förbi graven, stenen har kommit tillbaka nu. Den var så fin, nu känns stället helt igen.

Jag har provat dom nya kläderna med en massa olika kombinationer, å ja det funkade till allt. Så nu är det bara skor som saknas, mina sulor är ju av. Välanvända skor med andra ord.

Nu ska jag fortsätta att kolla på Diagnos okänd.

I morgon är det Valborgs, det ska bli grymt trevligt gissar jag på. Äta gott å trevligt sällskap, å så blir det lite kalasande för Tindra.

*Kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Haha...vår smak är ju underbar ;) Det är ju inte första gången som vi handlar lika, och säkert inte sista heller...

Ses i eftermiddag!

KRAM