tisdag 7 april 2009

Jag vill...

dra söder över efter att ha sett vad det ska vara för väder längre ner i Sverige i helgen.
Skulle lätt kunna packa in alla ungarna å Danne i bilen å dra, hehe.
Less på minus grader nu, å avundsjuk är jag oxå på dom som lämnar Arlanda för en Greklandsresa, jag vill oxå... :S

Jag är rastlös i hela kroppen, det är så mycket jag skulle vilja göra..

Jag å Maria gick promenaden efter middagen, skönt som tusan. Lite kallt bara, men vad gör det. Motion å surr på samma gång. Det kan ju inte bli bättre. Skönt att bolla lite tankar med någon.
Som jag sa till dig Maria, känner mig som en hållplats här i livet. Du vet vad jag menar.

Tindra är lite febrig, hoppas bara att hon är frisk på torsdag så jag kan uträtta ett par ärenden å in på arbetsförmedlingen en sväng.
Skulle vilja hitta mig några nya kläder.
Måste fixa det sista till ingemars 75 års present oxå.

Sen undrar jag en annan sak, hur ob dagis funkar?! Det skulle jag bra gärna vilja veta.

Ska krypa upp i soffan å kika på tv med Danne, sen blir det väll till att fylla i några rutor i korsordet oxå, måste hålla hjärnan i trim.

*kram*

3 kommentarer:

J sa...

Hej!
Hur menar du att du vill veta hur obförskola fungerar???

Trist att barn är sjuka. C låg hela förra veckan i feber och förkylning.

j sa...

läste nyss på min sida.... fika är alltid välkommet...
Är upptagna till onsdag kväll nästa veckan men sen är det lugnt...tror jag..

bc.svensk Online sa...

Är det natt dagis eller vad menar du ??
Mina älsta gick juh på Nattugglan på A-torp ett par år,mycket bra dagis...Ibland jobbade jag bara kväll,då var dom där bara för kvällen så att säga och sov hemme ..Ja vill du veta mer,om de ä de du menar så hojta bara =)