måndag 6 april 2009

På benen..

idag är jag på benen å tillbaka till det normala. ja så normal jag kan bli..haha.

Har kunnat äta frukost idag å det gick bra, nu börjar jag vara hungrig igen, dags för lunch här. Ska gå å se vad jag ska hitta på. Kanske överraskar barnen å ger dom älgpasta, det finns ju inget roligare tycker dom. Kanske måste köpa prinsesspasta till Tindra nästa gång jag är på affären.

Annars har det inte hunnit hända så mycket idag, plockat undan lite. Skulle behöva tvätta lite oxå, så kanske man skulle försöka vara lite duktig.
Men nu blir det lunch i allafall, å ni där ute vet att jag är på benen igen.

Ha en bra dag så länge.

*kram*

2 kommentarer:

Pettsson sa...

Va bra att du mår bättre, verkar inte vara skoj det du har!

Trollmamma sa...

Skönt att höra att du är på benen igen.
Själv sitter jag på skolan och läser, läser, läser...*suck* Inge kul, men ack så nödvändigt!

Ha en fortsatt bra dag!

KRAM