söndag 12 april 2009

Äntligen..

är projektet klart, pappa kom hit i morse så dom gjorde det sista klart.
Sen så gjorde jag å Danne slutjobbet som man kan kalla det. Nu är det bortplockat å fint, det enda som saknas är ett par lister, så i morgon då det är på plats så får ni se bild. =)

I eftermiddag har vi varit på dop i Boliden, (kusin Josefins dotter Emelie döptes)det var så kul så. Kul att träffa kusiner, mostrar å morbröder, eller ja, det var bara en morbror där. Å deras respektive, synd bara att man träffas allt för sällan. Så vi har haft en väldigt trevlig eftermiddag med god smörgåstårta, gräddtårta å marängtårta på det. Behöver jag skriva att jag är äckligt mätt fortfarande?!
Då vi kom hem å fått isäng barnen så gick jag å Maria promenaden, det är nya tag för oss båda i morgon. Slut på godis å mera motion!! Tjooooho!!!

Nu ska vi snart hoppa isäng, dessa dagars projekt har tagit ut sin rätt å vi är rätt trötta.

I morgon är det kalas för River som har fyllt 1år =)
Å så blir det en eftermiddag hos David, brukar vara trevligt det.

Å du Patrick, du får passa dig för vad du skriver, rätt som det är så står vi där ;)
Saknar er massor!!

Ska säga ett stort TACK till pappa som har hjälpt oss dessa dagar. Utan din hjälp hade det tagit längre tid.
Tack till mamma som har haft pojkarna sovande hos sig i 2 nätter. Konstigt att ha dom borta, men lärorikt för dom oxå.

God natt allihopa!!

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Tänka sig att jag hade rätt ;) haha Men det blev bra!

Ja nu gäller det! Beach 2009, here we come! Eller vad man nu säger ;) :P hihi

KRAM