lördag 18 april 2009

Ett steg framåt..

två steg bakåt. Saknaden efter Elsy just nu är enorm, det är hur jobbigt som helst.
Detta är inte roligt.
Känner mig trött, tom, fryser å ja jag vet inte vad.
Får nog bli en tidig kväll. Å hoppas på en bättre dag i morgon.

I går var svärmor här, vi åt grillat å såg på film.
Hade det trevligt helt enkelt.
Så igår var det fullt upp för att ens hinna å orka skriva något.
Å då Danne körde hem henne så var jag så trött så jag somnade sittandes i sängen, hihi.

Längtar grymt till sommaren, men den känns långt borta med tanke på att det snöade i går kväll. Det fullkomligt VRÄKTE ner snö ute. Vädret är skumt.

Nu ska vi försöka få isäng pojkarna så får vi se hur tidig/sen kväll det blir idag.
Skulle kunna lägga mig å sova nu, men det går ju inte. Klockan är ju bara barnet ;)

Ha det så bra där ute.

*kram*

Inga kommentarer: