onsdag 22 april 2009

Kväller...

då var även denna dagen snart slut.

Pojkarna har varit ute å cyklat mesta delen av dagen. Då märks det att sommaren är på ingång.
Dom skulle kunna vara ute å cykla hela dagarna med en liten paus bara för lunch å middag.

Tindra har varit inne å städat med mig, dammsugit lite.

Sen efter middagen å medans solen var framme å det var skönt ute så fick hon följa jag å Maria på promenaden. Lillgumman somnade i vagnen, så jag bar in henne till sängen å hon fortsatte att sova vidare. Så frågan är hur tidig morgon jag får ta i morgon. Men det ska nog gå bra det med.

i morgon är barnen på dagis, jag ska handla lite å sen hem å slappa på soffan. Kanske hinner ta sig en liten tupplur eller nått.

Nu ska jag i allafall hoppa upp i soffan å se på Diagnos okänd.

Man blir rätt trött å slut av att drömma om utlandsresor, haha.

Ska jag avslöja en sak, jag som var så pigg i går kväll å skulle se film, jag somnade efter 18 minuter... *skämmes*

*kram*

Inga kommentarer: