tisdag 14 april 2009

Tar väll...

ett kort inlägg om dagen som har varit.
Jag å Jack körde dom andra syskonen till dagis. Jack har påsklov, så han är hemma denna veckan.
Vi åkte upp på Maxi å inhandlade lite småsaker, skulle ju få finfrämmen idag, hihi. Sofie skulle ju nämligen komma hit vid 11 tiden. Men innan dess plockade jag fram Jack´s cykel å sänkte sadeln. Han cyklade å jag gick brevid då han skulle ner å leka hos Karolin. Dom hade haft det riktigt roligt. Hämtade hem småbusarna från dagis+ Linnea, åkte hem hit å dom busade en stund. Sen kom Jocke å lämnade Jack å Karolin här, å Linnea fick följa med han hem igen. Dom leker riktigt bra. Jag lovade Karolin att få komma hit å äta våfflor med oss till lunch någon dag, så vi får se om hon kommer i morgon.

I kväll har vi gått promenaden jag å Maria. Så skönt så!! Nu är vi tillbaka på banan igen ;)
Nu är jag trött å ska hoppa isäng hade jag tänkt.

Tack för det goda te.et Maria, sådant blir det till att köpa hem.

Natti på er där ute.

*kram*

Inga kommentarer: