måndag 6 april 2009

Liten olycka..

Casper var med om en liten olycka här hemma i eftermiddag. Så jag kastade mig på luren å ringde pappa som fick komma hit å vara jourhavande barnvakt.. Tack tack.
Casper hade ramlat i rummet å slagit örat mot bordet, så han klöv det litegrann, vi körde till vårdcentralen å fick det limmat. Så nu sitter han rätt stilla kan jag säga. Det svider lite tycker han, men kan tänka mig att han är rätt bedövad där ännu av smällen. Så man kanske ska ge han lite ipren så det inte börjar göra skitont då endorfinerna (eller vad det nu heter)lämnar kroppen.

Nu ska jag gå å fixa middag, sen ska jag iväg. Som varje måndagkväll, jag har min lilla syssla då ;)

På återseende.
*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Shit!!! Stackars liten då! Skönt att det gick bra... Maja skickar över en kram till honom som tröst ;)

Ha så kul i kväll ;)

Kram