onsdag 1 april 2009

Stök å Fix..

i dag har jag ängnat större delen av dagen till att märka en massa kläder till klädbytardagen.
Jag hoppas jag får sålt en massa kläder å leksaker.

Har varit och handlat det sista till fikat i morgon, det är en stor dag för Jack.
Så i morgon på morgonen då barnen är lämnade på dagis blir det raka vägen hem å baka å städa. På eftermiddagen blir det fika, måste bara ringa å skicka nå sms till familjen i morgon.

Ska fortsätta att märka upp lite mera oxå, det sista får jag märka på fredagen på dagen.

Min mobil har fått tuppjuck, Danne skulle hjälpa mig å fixa till den, å nu har jag ingen mick i den. Så då det ringer till mig så hör jag den som ringer men dom hör inte mig. Får höra vad som sägs på Elgiganten.

Just nu är det Diagnos Okänd på tv, å jag lider med killen. Det sticker rent till lite i hjärtat. Han har grymt dålig balans. Blir spännande att se om läkaren kommer fram till vad det är å att han kan få hjälp.

Nu blir det tillbaka till soffan.

*kram*

Inga kommentarer: