onsdag 15 april 2009

Ett litet frö...

är sått i mig, jag är inte med barn!!!!
Men Anneli fick mig att börja tänka, fundera å suga på karamellen, å nu börjar jag känna att jo det skulle kunna funka. Får kolla upp lite mera om det bara. Kan ju inte vara allt för mycket pluggande, utan kanske lite mera praktiska saker. Så det där ska jag allt sova på.
Måste ju fundera på det där med studielån å sådant då oxå.

I dag har solen lyst, men det har ändå varit kallt. Jack hade besök av Karolin idag, å dom är så söta.
Jag har varit ute på promenaden i kväll, å det är så jädra skönt.
skönt att vi fått ut tummen å börjat om att gå, hihi.
då, det vart ju en omtumlande start på detta året, men nu så. Är tillbaka någorlunda på banan igen.

Nu ska jag ta å dra mig mot sängen, sova gott ska jag göra.

Fast först blir det väll att lösa en rad eller två i korsordet, brukar ju somna på två röda då.

Sov så gott!

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Go for it!
Klart du ska satsa på det där.

Ha det bra så ses vi i kväll då det är dax för promenad ;)

KRAM

Anneli sa...

Ja, jag tycker d låter spännade å intressant =) Å sen vore d skitskoj å gå med nån man känner =) Vi slänger in ansökan å sen e d bara fnula vidare =) Kram!