söndag 5 april 2009

Inte i form..

nu heller, har legat mesta delen av dagen. Så fort jag ens har provat äta ett digestivekex så kommer smärtan mera intensivt, ingen höjdare att dricka te ens. Hoppas det är bättre i morgon så jag kan få i mig nått att äta, man kan ju inte överleva på bara luft.
Jag är hur hungrig som helst, men det får bli till att gå å sova istället.
Hoppas jag får vakna i morgon utan att ha ont. Blir så rastlös i kroppen av denna smärtan, det går inte sitta stilla då anfallen kommer. Å då har jag ju ingen gallblåsa kvar heller, den plockades bort -05.

Jag gissar att dagens smärta beror på att jag åt glass igår, så nu vågar jag inte äta glass nå mera heller :S

Nä, nu blir det till att bädda ner mig i sängen å se på Wipeout, blir säkert till att lösa lite korsord oxå.

God natt!

*kram*

1 kommentar:

Anneli sa...

Vill bara skicka en kram....Hoppas verkligen du mår bra i morron!!!