torsdag 2 april 2009

Dagen lider..

mot sitt slut.
Det har bokstavligen varit fullrulle från det jag hämtade barnen tills vi fick isäng dom strax innan 21.
Ingemar har varit här på dagen å grattat Jack, efter middagen kom pappa, mamma, Paulina med River å hela familjen Carlsson. Tanken var att dom skulle komma i helgen, men jag insåg att jag skulle ha en massa fika över, så jag tvingade hit dom på fika redan i kväll..hihi
Trevligt med surr å gott fika.
Jack vart glad för alla presenter å tackar alla så mycket.

Jag är helt slut i skallen just nu, har försökt stöka på med det sista inför klädbytardagen. Men det absolut sista får jag ta tag i, i morgon. Är alldelens för trött just nu för det.

Tack Maria för att du hjälpte mig att få in räknaren.

Längtar till i helgen, tror det blir riktigt gott å trevligt på lördag efter allt slit, gott med grillat å nått gott till efterrätt. Jag menar, sällskapet är ju trevligt, så det kan ju inte bli så fel.. ;)

Från det att jag lägger huvudet på kudden så lär jag sova inom 1 minut, jag är galet trött.

Sov så gott!

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Tack för gott fika och en trevlig surrstund!

Ska bli super gott med grillat på lördag ;)

Ses i kväll!

KRAM