torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag..

ja då var denna dagen snart över.

Skjutsade pojkarna till dagis i morse, Tindra är fortfarande hängig. Så hon har fått följa med mig å pappa min på äventyr på förmiddagen, lite saker som skulle inhandlas. Snabba var vi, vi hann avverka 4 affärer på ca 1½ timme. Tindra somnade å sov gott i bilen.
Då vi kom tillbaka började jag stöka med maten å plocka undan lite inför middagsbesöket vi skulle ha.
Inte lätt att stå i köket då Tindra är ledsen å vill vara i famnen hela tiden, så nu hoppas jag att hon blir frisk innan nästa vecka.

Efter middagen som bestod av lite påskmat så har jag å Danne stökat på med "projektet" (ni får veta sen vad det är). Vi skulle egentligen gå på bio så mamma kom å skulle vara barnvakt, men insåg rätt fort att det skulle funka dåligt att åka iväg då Tindra grinade bara jag lämnade vardagsrummet. Så vi stannade hemma i kväll, å pojkarna följde med å sover hemma hos momme i natt, stort för dom kan jag säga.
Så nu kan vi ju hoppas att lillgumman tar lite sovmorgon i morgon, men inte allt för länge. Vi ska ju gå å gratta Ingemar som fyller år i morgon.
Sen blir det att fortsätta med "projektet". Jag hoppas på att kunna grilla till middag i morgon, oj så gott det vore.

mitt herrskap å kvinnoskap (hihi), nu ska jag gå mot sängen å hoppas på en god natts sömn.
*kram*

Hoppas det gick bra med knäet ditt mamma!

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Är så nyfiken på vad det är för projekt ni har den här gången...men jag har mina aningar :P ;) Vi får se sen om det stämde...

Kram!