onsdag 8 april 2009

Flitens lampa..

lyser här, jag ahr hunnit med rätt mycket idag, tycker jag själv.
Jag har:
* Satt om blommorna.
* Städat
* Bytt gardiner i Vardagsrummet.
* Hämtat ut medicin på apoteket.
* Varit på graven.

Det är vad jag har hunnit med än så länge.

Å så har jag hunnit reta upp mig på Rusta oxå ja. Jag tänkte att det är bättre jag ringer dit å hör om dom har det jag ska ha så jag slipper köra i onödan som så många gånger förr.
Å som vanligt på Rusta så hade dom det inte hemma, å hon på kundservice kunde inte heller se att det var någon sådan på väg dit... *sur* Så där stöp den planen i backen. Skit rent ut sagt.

Det är ingen som ska till Ikea?? Skulle behöva en sak därfrån, men känns dock väldigt onödigt att åka dom där 50 milen tur å retur för endast en sak. Ja det skulle vara att ge ungarna 5:- korv då, haha.
Så är det nån här i närheten som ska dit, tänk gärna på mig då.

Längtar till i morgon, då barnen ska på dagis å jag får stöka klart med det sista inför helgen.

På återseende.

*kram*

Jag funderar på att ge Danne ett fint påskägg, fast det blir till oss båda i såfall.. kan ju inte skriva vad, eftersom att min älskade man läser här.

2 kommentarer:

J sa...

Ska på IKEA i maj nån gång....
Va alert du verkar ha varit under dagen =)

bc.svensk Online sa...

Vi ska nog oxå till Ikea i maj ,som det verkar...Kan ven bli i slutet av April...Hör av mej då jag vet =)