lördag 4 april 2009

Orkade inte..

skriva nått igår kväll då jag kom tillbaka. Jag vart helst slut som artist. Satte mig vid datorn ett par korta minutrar, sen bar det av till sängen å jag sov innan jag hade lagt huvudet på kudden.
Vaknade 06,10 i morse av att Tindra ville se booompa, nej lilla gumman du ska sova. Hon somnade om mellan jag å Danne, å hon sover fortfarande. Så jag fick sova till 7,25 då vaknade jag av att Casper ropade färdig. Så då klev jag upp, har gjort mig i ordning, om några minutrar så ska jag gå iväg igen. Hemma vid 14,30 i eftermiddag. Hoppas man inte är lika slutkörd i kväll.

Jag hade en dröm i morse som både var härlig å skrämmande, behövde tänka efter ett par sekunder för att inse att det bara var en dröm =( Hade mer än gärna fått vara sant.

Nä, på med ytterkläderna å traska= gå iväg nu.

Ha en bra lördag ni där ute.

*kram*

Inga kommentarer: