torsdag 2 april 2009

Dagen till ära..


sätter jag in en bild på våran 6 åring. Ojojoj vad tiden går fort. För 6 år sedan var man på förlossningen med värkar denna tiden på dygnet. Han är född 13,33.
Jag har hunnit vara så flitig så på morgonen, klev upp, gjorde mig klar för dagen, bakade kladdkakor, körde barnen till dagis, dammsugit, skurat golven, gått promenaden å så har jag hunnit med att bära ner tvätt till tvättstugan, upptäckte att sköljmedlet är slut. Så det måste jag iväg å skaffa mig sen.
Nu ska jag gå å slänga ihop ena tårtan, den andra får Jack hjälpa mig med i eftermiddag.
Är det idag man ska låta födelsedagsbarnet bestämma middag, eller vad ska man hitta på till middag.
Återkommer ikväll efter födelsedagsfirandet.
Grattis Jack på din dag idag!!
*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Det syns då att Jack är en Burmans grabb,vet inte riktigt vem han är mest lik ? Christoffer kanske ? Eller dig,när du var liten.
Ja ja Krama födelsedagsbbarnet från "tant" Åsa