måndag 6 april 2009

Han är tapper..

våran lilla kille. Det går hyfsat med örat hans. Får se hur natten går, om han vänder sig över till det skadade örat, å om såret håller ihop eller går upp å börjar blöda igen. Hoppas på att det håller ihop.
Han är så duktig våran kille, bara bet ihop hos läkaren å sa att det sved, men annars sa han inget. Tror han var lite skärrad.
Det var mamman oxå kan jag tala om, ingen mysig syn.

På tal om ubåtar, jag å Danne ska på bio på torsdag kväll. Inte ofta det händer att vi far iväg tillsammans å gör något.
Mamma ska sitta här å passa barnen, dom sover nog redan innan vi åker.

, nu blir det sängen för mig.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Åh så glad jag blir då jag ser att ni ska få göra nått på egen hand! Det är ni verkligen värda!!!
Ja Casper är verkligen en tapper liten kille. Hoppas det har gått bra/går bra med örat.

Kram!