fredag 3 april 2009

Fredag..

Jack ska skära sin tårta.
Tindra gumman mumsar fika.

Å Casper tar igen sig lite.
Tänkte jag skulle visa bilder på mina 3 ögonstenar.
Det är så mycket som jag vill göra, så ojojoj. Jag vill att det ska vara sommar nu.
Jag vill fixa med köket, jag vill göra badrummet, å jag vill göra ännu mera. Ska först bara vinna på en trisslott å åka till tv:n å skrapa fram dom stora pengarna. Men först måste jag då börja köpa trisslotter, annars lär det gå dåligt..haha

Jag är lite trötter, har märkt lite mera saker idag inför helgen. Å nu får det vara bra.
Tror jag ska sätta mig i soffan en stund å lösa lite korsord, njuta av tystnaden.
Har hunnit vara till stan å handla på morgonen, å så bjöd Ingemar på lunch, riktigt gott å trevligt. Väldigt fina lokaler uppe på Coop nu.
Här SNÖAR det idag!! Börjar man vara nå less tror ni, svaret är JA.
Jag vill ha gröna gräsmattor å sommar nu. Å så vill jag ha ett jobb oxå, nån som har ett över till mig??!
Ha en bra dag.
*kram*

Inga kommentarer: