torsdag 16 april 2009

Inte mycket..

att skriva idag tror jag.
Men lämnar några rader i allafall.
Jag å Jack följde Ingemar till stan å handlade, var tvungen att köpa nytt bakdäck till Caspers cykel. Efter det var vi å lunchade tillsammans vi tre.

Då Danne kom hem från jobbet så skruvade han med Caspers cykel så han har fått cykla lite i kväll.
Jag å Maria har gått promenaden, oj så skönt det är.
Jag blir trött av den friska luften. Så jag sitter här å halvsover, ska försöka vara isäng tidigare i kväll än i går hade jag tänkt. Så får vi se vad jag å Jack ska hitta på i morgon på hans sista påsklovsdag.
Nästa vecka är alla barnen tillbaka på dagis som vanligt.

Nä, nu får det bli en 10 minutare i soffan, innan jag förflyttar mig vidare.

*kram*

2 kommentarer:

dingranne sa...

Vilken otrolig skillnad på korten!
Stort Grattis, du har varit superduktig!

Anonym sa...

de tycker Pappa. med evve inga mera kilon bort! bara mera sol.sköt om dej kram.