lördag 4 april 2009

Lördags kvällen..

Efter jag hjälpt till klart på klädbytardagen så vandrade jag hem å fixade lite här hemma innan vi fick besök. Familjen Carlsson å så David har varit här. Vi grillade å det var så gott så. Direkt jag å Maria kastat i oss maten så åkte vi å hämtade tillbaka kläderna å hämtade in storkovan..haha
Nä, men lite kläder å barnsaker fick jag sålt.
Tillbaka hem å surra vidare, fikade gott å skrattade som en tok. det är länge sedan jag hade så kul å skrattade så mycket. Fick rent ont i magen, så nu har man väll tränat magmusklerna..haha

Carlsson´s for hem vid 21 tiden, då slöade vi andra i soffan till tv:n.
David har just åkt å Danne är ute å skruvar dit skidan på skotern.
Det blir nog en skotersväng för han i morgon =)

Jag är hur trött som helst, sängen ropar på mig. Ska jag ska börja förflytta mig in i sovrummet. Ska bli skönt att sova.
Så får vi se vad jag å barnen ska hitta på i morgon, kanske åka en sväng upp på Solbacken å kika.
Men det får jag se i morgon hur det känns.
Ska bjuda på nå bilder i morgon från i kväll, men just nu är jag för trött för att orka stoppa in kabeln i kameran och föra över bilderna. Så det får bli i morgon.

*Kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Tack för en super trevlig kväll!!!

Kramen!