lördag 11 april 2009

Jobbigt..

med sjuka barn, har en dotter i huset som varit dålig i över 1 vecka nu. Hon som annars varit så pappig är nu bara mammig. Danne får knappt ta i henne, utan det är bara jag. Så ni kan ju gissa om det blir lite jobbigt i längden. Jag får inte ens gå på toa å låsa dörren.
Jag hoppas att hon somnar snart. Igår somnade hon strax innan 24. Hon hostade så mycket, så hon hostade tills hon spydde. Så jag var väldigt trött, idag på dagen halvsomnade jag till då jag skulle ta det lugnt med Jack som har börjat bli förkyld med krupphosta nu.

Annars så går det bra med "projektet" . Om allt går som det ska å det går bra så blir det nog klart i morgon. *glad*


Just här hade jag tänkt skriva några tankar jag fått under dagen, men låter bli då jag inte vet hur jag ska formulera det.

Nu ska jag ta hand om sjuklingarna, kanske återkommer i kväll.

*kram*

Inga kommentarer: