måndag 27 april 2009

Krången...

Där har jag å barnen varit idag, om det var ett lyckat besök eller ej orkar jag inte ens fundera på. Ska inte gräva ner mig så djupt.
Men det var trevligt att se Anneli å Sofie igen om inte annat.

I morgon är det Dagis för barnen å jag måste bege mig till Solbacken å handla hem till Tindras fika, tanken är att hon ska ha kalas i morgon. Våran lillgumma blir 2 år redan, vart har tiden tagit vägen?!?!
Så jag ska handla, baka, å så ska jag försöka få ihop brevet till dig Catrin. Om inte i morgon på dagen så på kvällen då barnen sover.

Får passa på att säga Grattis till storebror Chrille som fyller 30 år idag!! Hipp hipp hurra!

har druckit upp min tekopp å ska snart krypa ner i sängen å sova, vakna på en ny dag å det är bra väder å inte regn. Så jag hoppas på sol i morgon med andra ord.

Sov så gott.

*kram*

1 kommentar:

Mia sa...

Shit vad stor hon blivit. Och pappa lik!!!