lördag 31 januari 2009

Lördag..

hela dagen lång.
I morse steg vi upp, fikade, drog på oss kläder, begav oss till Ica Maxi. Skulle köpa sidflösket till palten vi ska äta i morgon. Vi ska nämligen göra palt nere hos morsan å Ingemar ska komma med ner dit å äta.
Efter Ica så åkte jag förbi stan en snabbis, sprang in på Gina Tricot å handlade en kofta till, fast en vit en. Dom är superhärliga.
Skynda oss hem igen, grabbarna var redan vid detta laget väldigt överväntna på att vi skulle åka å leka med Tindra å Milton, så vi körde bara hem å lämnade av Danne å Tindra, å så åkte vi vidare.
Å ojojoj vad dom har lekt. Vi kom dit just före 11 tiden, å vi åkte hem strax efter 14. Kan säga att pojkarna ville inte ens hem, dom ville vara kvar å leka.
Fick i allafall med mig dom hem tillslut.
Hem å vilade lite, jag somnade en stund med Tindra. Så skönt så. Sen gjorde jag middag å åt gott å hade det mysigt med familjen. Passade på att göra en jordgubbspaj som vi har ätit tillsammans oxå.
Barnen sussar så gott i sina sängar å jag ska krypa upp i soffan å glutta lite på tv, sen blir det sängen.
I morgon blir det palt för fulla muggar.. gott gott :P

Ha det bra.

*kram*
Oj vad mycket jag vill, å vad mycket jag BEHÖVER göra..
Ska börja ta tag i det där...

Inga kommentarer: