lördag 17 januari 2009

Casper 4 år!!

Idag har våran Casper fyllt 4 år, han har haft kalas med vänner på eftermiddagen/kvällen. Å idag på dagen var Momme, Moffe å Ingemar hit å grattade Casper. Han vart så glad för alla presenter, det är ju skoj med paket ;)
Farmor var förbi å lämnade ett paket en snabbis.

Så i detta huset har det varit go´fika å slisk hela dagen, tur det är söndag i morgon å slut på gottigheterna. Eller ja, kommer kusin Rio hit i morgon så bjuder vi på glass. För ormtårtorna är slut :P

Jag är så trött så jag skulle kunna somna på fläcken där jag sitter. Har varit lite knaggligt med sömnen ett tag, vaknar å kan omöjligt somna om. Men hoppas det ska bli bättre med det nu när det börjar lägga sig.

Dagen gick bra idag, men visst saknades Elsy. Men hon har det bra där med alla vackra änglarna. Eller som jag sa till barnen igår kväll, att det kanske är Elsy som är det starkast lysande stjärnan på himmlen. Har under 2 dagar sett en ensam stjärna på himmlen.

nu blir det till att stupa isäng.
natti på er.

*kram*

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Grattis till storkillen :) Hoppas han hade en bra dag igår :)

Hoppas oxå att mina ord fanns i dina tankar under fredagen och att dom gjorde det hela lite lättare för dig iaf. Visst är det på nåt sätt lite "skönare" efter en begravning? Nu vet du att hon har fått sitt avsked och sin viloplats och fått gå vidare på något sätt? Många kramar