fredag 9 januari 2009

Fredag kväll..

å jag har ont i skallen, borde igentligen gå å sova istället för att sitta uppe kanske. Men vi ser på tv, LA ink. Inte är dom tjejerna dåliga inte. Dom kan sin sak.

Idag har jag varit å inhandlat skjorta till danne, så nu ska jag bara sy upp Jack´s byxor, om om knapparna i hans skjorta (dom är fastsydda med RÖD tråd), hitta nå kläder som jag själv kan ha på mig. Ska ta mig runt å inspektera era garderober, haha.
Hittade en "grej" i källaren i går i en byrålåda som jag hade kunnat använda, om det inte vore för att den "skjorttröjan" var typ minst 2 storlekar förstor. Men det löser sig nog.

Malin ringde ikväll :D så kul. *vinkar till Malin*

Dagen har faktiskt känns lättare än vad jag trodde =)
Kanske var just det där extra idag som gjort att det känns lättare.

Ska inta Treo å så sova gott i natt hade jag tänkt, hoppas huvudvärken är borta i morgon då jag vaknar..

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Skönt att det kändes lättare!

Det är bara att komma förbi och kika om jag har nått som passar som du kan låna.

Hoppas att du snart är sugen att ta en promenad med mig ;)

KRAM!