torsdag 15 januari 2009

vrak.. =(

Jag är verkligen ett vrak, dom 2 senaste dagarna har varit ett HELVETE!!!!!!!!!
Jag vill inte!! Det gör så jävla ont i mig, så det kan ni inte ana.

Handrosorna står där i källartrappen å väntar på morgondagen...*bryter ihop*
Det var jobbigt att stå där inne på Buketten å köpa handrosor, hade hellre köpt dig en stor fin bukett för att visa min uppskattning till dig å vad du betyder för mig.
Gruvar mig nått så ENORMT för i morgon. Det kommer att vara en otroligt tuff dag.
Å du kommer att fattas på lördag då det är kalas för Casper, det kommer att vara en tom stol här då.

Just nu är allt upp å ner. Tar mig genom dagen timme för timme.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

En STOR kram till dig vännen!!!

Det knyter sig i magen på mig bara jag tänker på vad du ska genomgå i morgon... :( Lider med dig!
Du kommer att finnas i mina tankar hela dagen! Finns här för dig!

KRAM!!!

Anonym sa...

Förstår dig till fullo!! Det är hemskt, å det kommer å vara en jobbig dag. Men på något konstigt sätt brukar det släppa en liten sten från bröstet efter begravningen. Du har långtr sorgearbete kvar, men eftr begravningen så brukar d bli en aning lättare....l....Tänker på dig!! KRAM