söndag 25 januari 2009

söndag.....

Ja då var det söndag igen då, ytterligare en vecka har gått.

Idag har jag hittat lila gardiner *lycka* så nu har jag snart fått till det i vårat fina kök.
Jag å Maria har varit ute på promenaden våran, så skönt så. Efter vi hade gått våran sväng så satte jag Casper på sparken å försökte sparka till Konsum i Urviken, men inte faaaaan var det lätt inte. Dom har ju sandat hela världen, eller rättare sagt grusat ner hela världen. Så det vart värsta träningspasset att försöka ta sparken med Casper på framåt..men vi lyckades ta oss både dit å hem. Så när jag kom in genom dörren igen så behövde jag verkligen Treon som jag for iväg för att köpa. Så inget mera sparkandes här inte. Då får jag ju först gå sträckan med sop å sopa bort allt grus. Å hur jobbigt skulle inte det vara då?!?!

Jag har hoppats på att få nå kort idag som vi tog i går, men får hoppas att jag får dom i morgon då. Är ju nyfiken så det är jobbigt ju.

Jack kom hem vid 19 tiden i kväll, då hade Danne börjat få abstinens efter våran storkille. Men han hade haft det kul. Han gillar det där med att sova borta. Han har sovit hos Paulina 2 gånger, å hos Elsy hann han sova över 3 gånger tror jag det vart, eller om det till å med var 4. Kommer inte riktigt ihåg.

Jag har så ont i axlarna, är spänd så det är jobbigt.

Jag å Danne sitter uppkrupna i soffan å kikar på I spindelns nät, sen blir det nog sängen. Börjar vara trötter nu.

Gissar på att jag kommer att ha grymma träningsvärken i benen å armarna i morgon efter turen till Ursviken.

*kram*

Inga kommentarer: