måndag 12 januari 2009

Jobbigt..

på dagen går det bra. Men eftermiddagen/ kvällen är ett rent HELVETE!!!!
Jag är fan inte stark, jag är skör å bräcklig.
Tackar Carro för dina kloka ord, ska tänka på det då det är jobbigt. För detta lär ju inte lätta över en natt. Mycket nu i veckan, i morgon ska vi träffa prästen, torsdag läkaren i Umeå på dagen, å eftermiddagen på stan. Ska inhandla handrosorna, fixa nån present till Casper som fyller 4år på lördagen, å så ska jag å handla käk å fylla kylen å nått vi kan fika på kalaset.
Ska hinna fixa med kläderna oxå, men det hinner jag nog med i morgon hade jag tänkt.

Jag ser framemot fredagen på ett sätt, men det är det ingen annan än mamma som förstår! Å så får det vara. Fast det kommer bli en otroligt jobbig dag, önskar att det inte var jag som var en av huvudrollsinnehavarna i denna usla långfilm. Jag hoppar av, tror ni att det går?!
För i såfall lägger vi ner denna skitfilm. Så känns det.

Det positiva är att jag ser framemot jag å Marias lilla äventyr, även om vi inte just just nu vet ett exakt datum. Bara att det inte är allt för långt borta.
Det blir nog bra det där.


Tack alla goingar som finns där ute.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Du ska se att det blir lättare...men det kommer att ta tid! Jag vet...

Ja vårt äventyr ska bli skoj ;) Längtar!

KRAM vännen!