torsdag 29 januari 2009

Inte mycket..

jag har gjort idag, men ack så skönt att bara slappa lite.
Det gick jätte bra i morse att lämna Casper på dagis, varken gråt eller sura miner.. skönt det.

Ska ta å dra mig isäng snart, ska till Ingemar efter jag lämnat barnen på dagis i morgon. Sen blir det lunch i stan. För att i morgon eftermiddag/kväll dra på lite äventyr med Maria.. *längtar*
Det blir nog skit trevligt, å god mat.. mums mums.

Får se om jag orkar in å lämna dags rapport i morgon då vi har kommit oss hem.

Kram på er alla.
Å ha en trevlig fredag, för detska jag ha ;)

*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.. Tänkte bara fråga vilka förberedelser man kanske bör gjort innan barnet ska inskolas? Fasta sovtider, mat och sånt? Theodor ska juh de om 2 månader tänkte jag... Kram Therese