lördag 24 januari 2009

längtar..

tills Vizzan har redigerat å skickar över bilderna som jag har varit hos henne å fotat idag.
Det är riktigt roligt att få stå i centrum å känna sig "snygg" för en stund.. haha
Ska bli riktigt roligt å se om bilderna vart bra å fina.

Efter jag varit å blivit fotad så åkte jag till David, där var redan Danne, Casper å Tindra. David ringde å hade det trevliga förslaget att vi skulle komma dit å umgås lite =) Camilla kom dit även hon.
Trevligt med surr en stund, då barnen började vara allt för trötta så packade vi in oss i bilarna å åkte hem. Jag körde förbi Maria för att hämta gardinerna hon hade varit snäll å tagit ner för min skull, å tor ni dom passade i mina fönster?! NÄÄÄÄÄÄE, skit oxå. Så nu måste jag fortsätta att jaga, men det blir nog dom jag hittade på Cellbes.

Nu ska jag gå å tvätta av mig allt smink, så jag lär gå ner 0,5kg av att tvätta bort det :S

Hoppas jag får se några bilder i morgon.. håll tummarna för det, för jag är verkligen nyfiken.

Jack sover hos Paulina i natt, han har säkert haft en mysig kväll med sitt lördagsgodis å sett nått på tv.

Natti på er.

*kram*

Inga kommentarer: