fredag 2 januari 2009

tomt, så tomt....

mitt huvud är helt tomt känns det som, har gått runt i chok hela dagen.
Fryst, skakat, gråtit om vartannat.

Känns bra att jag har fått följa med på Fonus å vara med då allt har bestämts, så det har jag Ingemar att tacka för. Det kommer att bli så fint så.

Att något man vet ska komma en dag ändå kan göra en totalt nollställd å chokad. Det går nog inte förbereda sig för något sådant här. Inte trodde jag att jag skulle få ett sådant telefonsamtal i morse....

Jag har nog vätskebrist å salt brist efter dagens alla tårar.

Elsy, du stod mig väldigt nära. Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta, å lika så i mina barns hjärtan.
Är glad att vi fick Julaftonen med dig!!!
Älskar dig, sov så gott!

Nu ska jag ta min tomma hjärna å gå å sova.
Har en grym huvudvärk.

Tack för alla stöttande sms, meddelande i bloggen, på msn och telefonsamtal. Tack allihopa.

*kram*

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Så bra att du fått vara med i dag, tror att det kommer att vara till hjälp i ditt sorgearbete.

Har tänkt på dig hela dagen idag. Fasar själv för när den dagen kommer då det är någon av mina närstående... :(

Än en gång gumman...en STOR kram! Finns här för dig!

KRAM!!!

Anonym sa...

Tänker på dig!