tisdag 6 januari 2009

Trött..

efter att inte ha sovit alltför många timmar i natt så är jag redigt trött nu.
Hoppas kunna somna i kväll, å inte ligga vaken lika länge som igår.
Funderar på om jag ska dra en repa å plocka bort Julen, den har ändå gjort sitt nu.
Å då har man ju nått att göra å annat att tänka på en stund.

Jag vill sy nya gardiner, men har inte hittat nått tyg som jag vill ha. Så jag hoppas jag ramlar över nått supersnyggt snart.
Äntligen så börjar alla i detta huset vara på bättringsvägen nu. Skönt det.

Nu ska jag se vad jag kan åstadkomma, återkommer senare i kväll.
Tvättmaskinen har jag då lyckats få igång, så det blir till att tvätta ett par maskiner i kväll.

*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen.....har dig i mina tankar.....Förstår hur tungt allting känns just nu, men jag vet åxå att du är en stark människa.....Finns inge värre än förlora någon man älskar.....har genomlidit samma sak, så jag vet vad du går igenom......Men jag tänker på dig och hoppas du snart orkar skratta och le igen.
Stor kram =)