fredag 23 januari 2009

Trevligt..

Började dagen med att köra iväg barnen till dagis, Casper grät å ville inte vara kvar. *hugger som tusan i mammahjärtat* men efter att ha berättat att det inte var så många minuter kvar tills hans kompis Milton skulle komma till dagis så vart det liite annars. Men han grät då jag lämnade stället å gick.
Åkte hem igen, å Ingemar ringde. Så jag åkte med han till Maxi å vi handlade. Det är som trevligt att följa han ut, måste ju kolla så att han har det bra å "klarar" sig. Å det verkar gå bara fin fint för han =)

Hem igen å åt lite lunch.
Hämtade barnen tidigare från dagis idag för att vi skulle styra bilen mot Krångfors.
Barnen satt på helspänn hela vägen för att få se lite renar. Jag satt å väntade på att få se alla flera hundra renar, döm om min förvåning då det kommer 4!!! st på rad efter vägen, men barnen var glada som tusan av att ha fått se lite renar. =) Tur att det inte behövs så mycket alla gånger för att få dom glada.
Vi hade med oss lite fika till krången, så vi åt paj med vaniljvisp, gott gott.
Lille tyko sov hela tiden vi var där, men sneglade allt lite på den toksöta lilla killen!
Grattis Ante å Sofie till eran söta son!

När vi körde hem så åkte jag förbi ö&B för att kunna göra mitt projekt ikväll. Så TUSEN TACK för tapeten Sofie!!!
Det vart faktiskt skitsnyggt :P Tycker jag i allafall.

Barnen hade bestämt middgen idag, så det blev spagetti å köttfärsås.
Paulina, Jonas å River har varit här på besök i eftermiddag. Vi åt gottit fika, å hade det allmänt trevligt...
Då dom skulle åka så vart vi ett barn kort i kväll. Casper antog erbjudandet att sova över där i kväll, tror han kände sig lite modig våran lillskrutt =)
Så Jack har varit lite depp över att han ångrade sig å inte ville sova över där i kväll, så det var därför casper fickf ölja med i kväll. Jack känner sig modig å har tänkt sova där i morgon.
Jag är toktrött, så jag hoppas att vi får lite sovmorgon i morgon. Tindra kom sig isäng halvsent hon med. Hon har sina ideér på kvällarna ibland då hon ska sova. Men hon slocknade i sin säng till slut i allafall.

Så får vi se hur dagaen blir i morgon.
Lutar åt att jag ska iväg å bli fotad i morgon, shit så kuuuul!!! =)

natti å kram på er!
*kram*

Inga kommentarer: