måndag 19 januari 2009

Duktiga jag..

idag har jag varit lite flitig på morgonen/förmiddagen. Jag fick ett ryck å målade väggen i köket, så nu är den grå som dom andra väggarna. Nu ska det in lila gardiner å lila "tillbehör" hade jag tänkt mig. Har en blid i huvudet hur jag vill det ska se ut, så bara till att hoppas att det blir så bra oxå.
Det behövdes 3 lager färg för att täcka den röda väggen.

Under tiden varv 2 torkade så packade jag in barnen i bilen å tog med morsan å åkte upp till stan. Var tvungen att köpa en till burk färg för att kunna måla på varv nummer 3.
Vi var upp på Shape, Ö&B å Rusta, utan framgång på att hitta det lila jag vill ha. Så jag får hoppas på bättre tur då jag å Maria ska på våran weekend.

Har suttit i soffan å slötittat på tv å löst korsord i kväll. Fick ju en 1års prenumeration på Nybörjarkryss av Elsy å Ingemar i födelsedagspresent, så det var ett nummer av den tidningen som kom.

Jag å Maria gick promenaden ikväll, å vi gick förbi kyrkogården. Så jag kikade till Elsys grav. Kändes skönt att ha varit dit.
Knöt sig i magen nått så fruktansvärt för ett tag sedan, men det har lättat nu som tur är.
Trött är jag med, kanske skulle vara klok å gå mot sängen.
Det är ju en dag i morgon oxå, å då ska barnen på dagis. Så det gäller att se till att vi är uppe i tid.

Får se om jag måste åka till stan i morgon i jakten på mina lila små skatter.. haha

Sov gott på er!

*kram*

Inga kommentarer: