söndag 11 januari 2009

Söndag igen då..

en trött dag, söndagar är sega.
Fast lite duktig har jag varit idag. I morse så gick jag å Maria promenaden, hur skönt som helst. Å då jag kom in från den så stod jag i köket mellan 2-3 timmar, har gjort katten gustaf´s favoriträtt, det ni..*skrattar*
Gjorde en STOOOR form å en liten glasform, den sistnämda gick jag å Jack upp till Ingemar med.. måste ju se till att han äter han med..hihi
Idag fick jag frågan som jag hade på känn att jag skulle få. Å det känns jätte bra, jag får känna mig så delaktig i allt kring denna begravning, å det är jag så tacksam för.
Till veckan blir det lite att göra, men bara skönt att kunna ha tankarna på annat.

I går då vi var uppe hos Ingemar å hälsade på så skickade han en påse med julklappar till oss som var kvar där. Det var julklappar som Elsy hade under granen där som barnen skulle få öppna där. Å det fanns även ett paket till mig där, kändes lite tugnt så jag drog på det en stund. Öppnade det å där i låg ett par lila tjocksockar... dom finaste av alla som jag äger...
*tårögd*
Å vad jag saknar henne.
Varför ska dom snälla å goá människorna försvinna för?!?!
Men det är en sådan här gång man verkligen ser vilka ens vänner är å stöttar i en sådan här grej. Säkert likadant då det är någon som vinner en massa pengar på lotto tex, då jävlar kommer alla vänner fram. Fast denna sak är det tvärtom, poff så försvinner många i tystnad, tänk vad det där lilla kan göra så mycket.

Jag ska stålsätta mig mig pansarhud, det ni.

*kram*

4 kommentarer:

Felicia6 sa...

Du vet att jag finns här. Jag vill bara att du ska säga till om du orkar prata, vill inte vara för gåpåig om det som hänt om du var för ledsen.

Kanske är så för andra oxå som inte har hört av sig?

Trollmamma sa...

Kram på dig vännen! Vet vad du pratar om...

Finns här, det vet du! Alltid och oavsett vad som händer!

Anonym sa...

jag beklagar

bc.svensk Online sa...

Ville bara lämna en kram år dej tjejen,du vet som jagsa,var jag finns.
HA de bra så länge.
Många kramar //Carro